niedziela, 5 sierpnia 2018

Zdobienie biżuteryjne Black and White



Dalsza część katowania zdobieniami biżuteryjnymi  nie mam dla Was litości!!
Użyte produkty.
Cyrkonie Jet Color: [klik]
Bulionki czarne 0,6mm: [klik]
Venalisa 1001 pure white i 1120 black: [klik]
Top Tempered Born Pretty: [klik]
Na serdecznym nasz polski lakier 3 Golden Hill EM Nail: [klik]
Paznokcie zbudowane żelem LED Rose Builder EM Nail: [klik]

Czarną i białą Venalisę zamówiłam w swoich poszukiwaniach idealnych hybryd w tych kolorach. Są fajne, malowało się nimi spoko. Na wszystkich paznokciach mam po dwie warstwy. Biały jak to biały trochę smuży, ale nie zachowuje się jak korektor w płynie, jak to np. miałam przy Monasi.
Tego błysku na paznokciach chyba nie muszę komentować  Top Tempered z Born Pretty według mnie wymiata!! Dosłownie!! I jeśli chodzi o topy z Aliexpress to nawet nie mam ochoty na ten moment testować innych.
Na palcu serdecznym jest nasza polska marka EM Nail. Seria Velvet to lakiery typu 2w1, czyli nie wymagające już użycia top. Są bardzo rzadkie, ale akurat te z drobinkami mają super krycie. Tego konkretnie koloru nałożyłam dwie warstwy. Same z siebie dają welurowe / satynowe wykończenie. Ja w tej stylizacji postawiłam jednak na absolutny błysk i pokryłam go topem.
Filmik z aplikowania cyrkonii: [klik]

1 komentarz:

  1. 26 yr old Accountant III Hermina Ramelet, hailing from Terrace Bay enjoys watching movies like "Awakening, The" and Candle making. Took a trip to Humayun's Tomb and drives a Ferrari 412S. przejdz tutaj

    OdpowiedzUsuń