niedziela, 5 sierpnia 2018

Hybrydy Fengshengmei z Aliexpress


Użyte produkty:
Brokat numer 1: [klik]
Kolorki Fengshangmei:
Żółty 31,Różowy 9, Niebieski 26: [klik]
Fioletowy 37: [klik]

Top Tempered Born Pretty: [klik]

Brokat w słoiczku dośc mocno przypomina kopciuszka od Indigo. Drobiki mienią się na błękitno i na złoto. Jest dość gruby więc można go uklepać na dyspersji lub posypać na mokry top i uzyskać efekt szronu. Ja wybrałam efekt szronu. Sypany koniecznie na top no wipe, w przeciwnym razie w przestrzeniach między drobinkami zostanie trudna do przemycia warstwa dyspersyjna do której będzie się przyklejał każdy brud.
Mam wszystkie 5 kolorów tego brokatu, ale numer 1 zdecydowanie wygląda najpiękniej.

Kolorek żółty na zdjęciu wyszedł jakby bardziej intensywny. W rzeczywistości to piękny pastelowy. Nałożyłam go 3 warstwy. Poziomowanie znośne jak na pastel.
Na środkowym i serdecznym palcu zrobiłam nieregularne ombre z 4 kolorków. Używając do tego pędzelka typu wachlarz. Absolutnie nie przejmowałam się, że przejście nie jest idealne. Pyłek i tak zawsze zatuszuje drobne niedociągnięcia.

1 komentarz:

  1. 53 years old Software Engineer I Phil Cater, hailing from Sioux Lookout enjoys watching movies like Godzilla and Puzzles. Took a trip to Muskauer Park / Park Muzakowski and drives a Grand Am. zobacz tutaj

    OdpowiedzUsuń