niedziela, 5 sierpnia 2018

Inspiracje owocowe na paznokcie z produktami EM Nail

Ten post to będzie prawdziwe owocowe smoothie!!

1. 
Pierwsze jest smakowite kiwi z wykorzystaniem kolorku 107 Mojito oraz białego i czarnego paint gelu Glamour.




STEP BY STEP

Co nam będzie potrzebne:
- jasno zielona hybryda lub żel 
- biała hybryda lub żel 
- czarna hybryda lub żel 
- cienki pędzelek 
- matowy i błyszczący top
- opcjonalnie brązowa hybryda lub żel (jeśli chcemy robić również skórkę).

Krok 1. Malujemy całego paznokcia na zielono (u mnie 107 mojito od EM Nail) 
Krok 2. Kolorem brązowym (u mnie Flexy 80) malujemy brązowy półokrąg. Mieszamy również zielony kolor z odrobiną białego (u mnie Glomour 31) i nakładamy nieregularne linie przy skórce. Nie będą one szczególnie widoczne, ale nadadzą naszemu kiwi trochę głębi. Możemy utwardzić w lampie. 
Krok 3. Białym kolorem malujemy niewielki półokrąg po drugiej stronie paznokcia. Nie utwardzamy jeszcze. Precyzyjnym pędzelkiem przeciągamy kolor tworząc cienkie żyłki rozchodzące się od środka kiwi.
Krok 4. Ciemniejszym odcieniem zieleni (ja sięgnęłam po Modelones 8027) dodajemy ciemniejsze linie pomiędzy tymi białymi. Utwardzamy. 
Krok 5. Czarnym kolorem (u mnie Glomour 13) malujemy pestki i utwardzamy.
Krok 6. Nakładamy na cały paznokieć matowy top (u mnie Born Pretty tempered matte) i utwardzamy. Następnie topem błyszczącym (u mnie top special od EM Nail) dodajemy krople rosy. Ja przymrażałam w lampie co kilka kropli, żeby nie rozlały się na płasko. Gotowe.


2.
Dorzucamy do naszego smoothie kolejny składnik. 

Lubicie granaty? Ja uwielbiam!
Są super przekąską do filmu albo jako dodatek do sałatek ❤️
A do tego mogą być super zdobieniem na paznokciu!!!

STEP BY STEP

Czego potrzebujemy? - hybrydy w odcieniu maliny i bordo. - biały paint gel lub dobrze napigmentowaną białą hybrydę. - cienki pędzelek - gęsty top błyszczący
Krok 1. Malujemy całego paznokcia na jakiś jasny kolor (najlepiej biały, nude lub jasny pastel). Ja wybrałam nudziaka Misty rose 35 od EM Nail. Hybrydą w kolorze malinowym rysujemy kształt owocu (ja sięgnęłam po Flexy 31). Utwardzamy. 
Krok 2. Białym żelem rysujemy jasną wewnętrzną część skórki oraz błonki w granacie. Utwardzamy. 
Krok 3. Kolorem ciemno bordowym rysujemy wewnątrz granata obrys kuleczek. Utwardzamy.
Krok 4. Białym żelem malujemy na każdej kulce białą plamkę i utwardzamy. 
Krok 5. Całego paznokcia pokrywamy topem i utwardzamy. Możemy zostawić zdobienie na tym etapie. Ja jednak wolałam jeszcze dodać kropelki, które nadały zdobieniu efektu trójwymiarowości.

3.

Tym razem na paznokciach jest więc kolorek 56 Watermelon od EM Nail. Nazwa zobowiązuje więc nie mogło być nic innego. Wyszło tak realistycznie, że aż mam ochotę wgryźć się w swojego paznokcia.




STEP BY STEP


Co będzie nam potrzebne do wykonania tego zdobienia? 
- biały i czarny paint gel lub dobrze napigmentowane hybrydy w tych kolorach
- hybryda w kolorze arbuzowym
- hybryda w kolorze zielonym (najlepiej i jasna i bardzo ciemna) 
- pędzelek do zdobień 
- top matowy i błyszczący

Krok 1. Całego paznokcia pokrywamy białym kolorem i utwardzamy.
Krok 2. Kolorem czerwonym (ja użyłam Watermelon od EM Nail) malujemy spory półokrąg. Fajnie jeśli przed utwardzeniem weźmiemy jeszcze pędzelek i podziabiemy trochę kolor żeby zrobić nieregularne prześwity białego koloru ze spodu. Arbuz nabierze ciekawej struktury i będzie wtedy wyglądać bardziej realistycznie. 
Jasną zielenią (u mnie Mojito od EM Nail) malujemy również skórkę zostawiając cienką linię białego koloru między czerwienią i zielenią. Utwardzamy.

Krok 3. Po zewnętrznej części skórki dodajemy pasek ciemniejszej zieleni (u mnie jest to mieszanka Modelones 8027 i Mojito). Utwardzamy.
Krok 4. Ciemną zielenią dodajemy na skórce nieregularne linie. Jednocześnie prawie suchym pędzelkiem rozcieramy odrobinę bieli na zewnętrznej części naszego czerwonego wnętrza arbuza (arbuz zawsze przy skórce jest bledszy niz w środku). Najlepiej sprawdzi się tu pędzelek z grubszym włosiem, a nie typowy precyzyjny do zdobień.
Krok 5. Czarnym paint gelem malujemy pestki i utwardzamy. Możemy jeszcze dodatkowo nałożyć na pestki malutkie kropki białym paintem.
Krok 6. Pokrywamy całego paznokcia matowym topem (użyłam Born Pretty tempered matte) i utwardzamy. Potem błyszczącym topem dodajemy nieregularne krople i utwardzamy. Gotowe!


4.

Neon Orange 157od EM Nail ma po prostu cudny odcień. Taki lekko stłumiony, jasny neon, który od razu skojarzył mi się z tym właśnie zdobieniem. No więc dorzucam pomarańczkę!




STEP BY STEP


Co nam będzie potrzebne? 
- hybryda w jasno pomarańczowym kolorze (u mnie EM Nail neon orange) i dosłownie kropelka jakiejś czerwieni. 
- biały paint gel lub dobrze napigmentowana hybryda. 
- top matowy i błyszczący.

Krok 1. Malujemy całego paznokcia na pomarańczowo i utwardzamy. 
Krok 2. Białym kolorem malujemy półokrąg i kilka symetrycznych błonek wewnątrz. Utwardzamy. 
Krok 3. Na paletce mieszamy pomaranczowy kolor z odrobiną czerwieni (na tyle tylko żeby ją przyciemnic) i taką mieszanką malujemy skórkę oraz dodajemy kilka ciemniejszych linii wewnątrz miąższu. Utwardzamy. 
Krok 4. Wewnątrz miąższu dodajemy również kilka cienkich białych kresek. Możemy na wpół suchym pędzelkiem poblendować też granicę miedzy skórką i białą częścią. Bardziej ambitni mogą też jeszcze bardziej przyciemnic wcześniejszą mieszankę i naciapać na skórce nieregularne plamki. Będzie wyglądać bardziej realistycznie. Utwardzamy. 
Krok 5. Pokrywamy całego paznokcia matowym topem i utwardzamy. 
Na koniec robimy krople błyszczącym topem i utwardzamy. Gotowe.



5. 


Dorzucamy do naszego smoothie malinkę? 😋😋😋
Czego potrzebujemy? 
- biały lub jakiś bardzo jasny kolor na podkład
- kolor malinowy (u mnie Silcare Flexy 31)
- ciemne bordo (u mnie EM Nail Cherry)
- biały paint gel lub hybryda
- top matowy i błyszczący

Krok 1. Pokrywamy cały paznokieć naszym kolorem bazowym i utwardzamy.
Krok 2. Malujemy malinowym kolorem cały kształt i wypełnienie naszego owocu.
Krok 3. Kolorem bordowym obrysowujemy kształt naszych malinowych kuleczek i utwardzamy.
Krok 4. Do koloru malinowego dodajemy odrobinę bieli i zaznaczamy nasze kuleczki z jednej strony (da nam to efekt padającego na malinę z jednej strony światła)
Krok 5. Na każdą kuleczkę dodałam jeszcze malutką białą plamkę aby wzmocnić efekt trójwymiarowości. Można również mieszanką topu i czarnej hybrydy zrobić padający cień pod naszą malinką.
Krok 6. Tu już jest kwestia wykończenia. Możecie potraktować naszą malinkę tak jak to robiłam w poprzednich stepach, czyli matowy top i potem krople rosy topem błyszczącym. Lub tak jak ja zrobiłam tutaj - najpierw matowy top na całość i utwardzić. Potem na każdą malinową kuleczkę dać kroplę bezbarwnego żelu lub topu i utwardzić i potem jeszcze cały kształt malinki nabłyszczyć topem. Ja mówiąc szczerze żałuję że zdecydowałam się na efekt wypukłości zamiast na efekt rosy  no ale trudno. 

6.

Przepiękna neonowa Euphoria 90 od razu skojarzyła mi się z Pitają. W połączeniu z taką fioletową żaróweczką ten owoc przestaje być tylko nudnymi czarnymi kropkami na białym tle 




STEP BY STEP


Czego potrzebujemy to:
- biały paint gel lub hybryda
- soczyście fioletowa hybrydka
- czarny paint lub hybryda
- matowy i błyszczący top.

Krok 1. Malujemy całego paznokcia na biało i utwardzamy.
Krok 2. Malujemy fioletowym kolorem cienki półokrąg i utwardzamy.
Krok 3. Mieszamy odrobinę czarnego koloru z topem, aby uzyskać transparentną mieszankę. Ale możemy tez użyć po prostu jakiejś szarej hybrydy. Robimy nieregularne plamki imitujące przebijające się przez miąższ pestki. Możemy również zacieniować delikatnie granicę naszego owocu przy skórce. Utwardzamy
Krok 4. Kolorem czarnym robimy nieregularne kropki i utwardzamy.
Krok 5. Pokrywamy cały paznokieć matowym topem i utwardzamy. Błyszczącym topem robimy krople i utwardzamy. Gotowe.


7.
Potrzebujemy:
- białą hybrydę lub paint gel
- czerwoną, bordową i zieloną hybrydę (ja użyłam EM Nail Mexico Red, Cherry i Mojito oraz do drobnego cieniowania listków ciemnozielony Modelones 8027) - top
- opcjonalnie czarny kolor do mocniejszego zaakcentowania pestek.

Krok 1. Malujemy paznokcia na biały kolor i utwardzamy. Następnie kolorem czerwonym malujemy kształt i wypełnienie naszej truskawki. Utwardzamy.
Krok 2. Kolorkiem bordowym cieniujemy brzegi truskawki, a kolorem zielonym zaznaczamy mniej dojrzały obszar przy szypułce. Zamrażamy w lampie.
Krok 3. Kolorem bordowym malujemy plamy w miejscu, gdzie będą pestki. Zamrażamy w lampie.
Krok 4 i 5. Białym kolorem rozjaśniamy przestrzenie na środku truskawki oraz malujemy kropki w miejscu gdzie są nasze pestki. Zamrażamy w lampie.
Krok 6. Pestki zamalowujemy kolorem zielonym domalowujemy również szypułkę. Zamrażamy w lampie. Opcjonalnie możemy też zaakcentować pestki kolorem czarnym.
Krok 7. Pokrywamy całość topem. Ja wybrałam matowy 😊 gotowe.

8. 
Czego potrzebujemy?
- czerwonej i bordowej hybrydy (ja użyłam kolorki od EM Nail Cherry i Mexico Red)
- biały i czarny paint gel lub hybrydę
- zieloną hybrydę.

Krok 1. Malujemy całego paznokcia na czarno i utwardzamy. Potem białym kolorem malujemy i wypełniamy kształt wisienek i utwardzamy.
Krok 2. Pokrywamy wisienki czerwonym kolorem i utwardzamy.
Krok 3. Kolorem bordowym przyciemniamy brzegi wisienki i miejsce z którego wychodzi ogonek i zamrażamy w lampie.
Krok 4. Mieszamy odrobinę czerwieni z białym kolorem i rozjaśniamy środek wisienki. Zamrażamy.
Krok 5 i 6. Białym kolorem dodatkowo akcentujemy górną krawędź naszych owoców. Zielonym kolorem zamalowujemy ogonki. I do lampy. 
Na koniec pokrywamy topem, utwardzamy i gotowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz