niedziela, 5 sierpnia 2018

Propozycje ślubnych paznokci z produktami EM Nail

Jako że lato to sezon wesel i ślubów postanowiłam przygotować serię trzech moich propozycji na ten wyjątkowy w życiu każdej kobiety dzień.
1.
Na pierwszy rzut proponuję bardzo prosty w wykonaniu geometryczny babyboomer! Stylizacja subtelna i delikatna, ale efektowna. Nieprawdaż?
Jako główny kolor posłużył mi tu 35 Misty Rose od EM Nail. Jest to lekko transparentny lakier o cielistym odcieniu. Może nie widać tego na zdjęciach, ale są w nim ledwo widoczne gołym okiem mikrodrobinki, które w słońcu i w mocnym świetle dają delikatnie połyskujący efekt. Wprost idealny odcień na taką okazję.
Wzór został wykonany przy pomocy taśmy malarskiej, gąbeczek do aeropuffingu z Ali oraz białego żelu Glamour 31

Krótki filmik jak zrobić zdobienie: [klik]



2.
W drugiej propozycji oczywiście musi być babyboomer klasyczny. To chyba po frenchu najbardziej popularne zdobienie ślubne. Ja postanowiłam połączyć je z prostym geometrycznym malunkiem i odrobiną błysku z cyrkonii.
Bazą do mojej stylizacji jest kolorek 31 Baby Pink od EM Nail. Piękny stonowany róż, który bardzo fajnie pasuje do ślubnych paznokci. 
Rozbielona końcówka robiona gąbeczkami do aeropuffingu oraz białym Glamour 31. Jako błyszczący dodatek użyte cyrkonie w rozmiarze SS4 Crystal.

Która wersja babyboomera bardziej przypada wam do gustu - geometryczna czy klasyczna?



3.

Nie mogło być inaczej - na koniec zostawiłam klasykę, czyli french i motyw kwiatowy!
Jako kolor bazowy ponownie posłużył mi Misty Rose 35 od Em Nail. Nie wyobrażam sobie takiej stylizacji bez cielistego, półtransparentnego lakieru. A ten jest jedynym tego typu kolorkiem, jaki obecnie posiadam. 
French i różyczki malowane białym żelem Glamour 31 i złotym pędzelkiem do zdobień o rozmiarze #0. Cyrkonie crystal SS3 i SS4 od EM Nail i bulionki 0,6mm z Ali.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz