niedziela, 5 sierpnia 2018

Silcare Flexy 39 I HNM Starry 6618

Użyte produkty:
Ciemny fiolet / śliwa to silcare flexy 39.
Na serdecznym HNM Starry 6618: http://bit.ly/2lqDBgr 😍

Na środkowym biały Saviland jako baza i czarny do konturów motyla: http://bit.ly/2qXQzoo
Top Tempered Born Pretty: http://bit.ly/2Kf6rvC

W sumie gwiazdą tej stylizacji jest kolorek HNM. Dopiero co wrzucałam fotkę wzorników z tymi lakierami. Teraz ten najpiękniejszy spośród nich przeniosłam na paznokcie. i nawet nie musiałam rozkładać drobinek osobnym pędzelkiem po paznokciu! A lakier pokrył w dwóch warstwach. To było miłe zaskoczenie, bo na wzorniku trochę mi się ten brokat kiepsko układał, a pod światło widać było prześwity. Tutaj wszystko cacy.



Krotki step by step na ostatniego motylka. Wiem, że nie jest perfekcyjnie, ale przy okazji ćwiczę malowanie kresek bez obracania wzornika we wszystkie strony 😂 taka symulacja malowania na żywej dłoni, której nie da się tak obracać.
Różnica w odcieniu to wynik użycia aparatu w telefonie zamiast cyfrówki. Normalnie kolor jest bardziej fioletowy, tak jak na wczorajszym foto pazurków.
Krok 1. Pokryłam całego paznokcia białym kolorem i utwardziłam. Dla ułatwienia można przetrzeć warstwę dyspersyjną i miękkim ołówkiem naszkicować sobie kontury. 
Krok 2. Kolor fioletowy Flexy 39 zmieszałam z topem, aby uzyskać mniejsze krycie. Wypełniłam taką mieszanką skrzydła.

Krok 3. Białym paint gelem namalowałam żyłki na skrzydłach.
Krok 4. Pomiędzy żyłkami naniosłam trochę brokatowego HNM Starry 6618. Utwardziłam.
Krok 5. Dorysowałam czarne kontury i utwardziłam.
Krok 6. Całość pokryłam topem i w miejscu gdzie jest ciało motylka nakleiłam czarne cyrkonie w różnych rozmiarach. Gotowe 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz