niedziela, 5 sierpnia 2018

Paznokcie a'la kwarc




Chciałam robić marmurki, ale postawiłam na jakiś taki pseud kwarc. Zdobienie wałkowane w internecie do porzygania, ale i tak musiałam spróbować.
Użyte produkty:
Modelones 8015: [klik]
Biały Saviland: [klik]
Top Tempered Born Pretty: [klik]

Lakier Modelones to piękny pudrowy róż, który kryje w trzech warstwach. Dobrze się poziomuje. Wydawał mi się idealny do takiego zdobienia. 
Co do białych maziajków to najpierw dałam nieregularne kreski białym żelem, a potem cleanerem je rozmywałam (dokładnie tak jak przy efekcie dymków). Jak uzyskałam oczekiwany rezultat to utwardziłam. Na koniec jeszcze cienkim pędzelkiem dodałam kilka żyłek.
Chyba najłatwiejsze paznokcie jakie kiedykolwiek robiłam

1 komentarz:

  1. 53 year-old Environmental Tech Fianna O'Hannigan, hailing from Thornbury enjoys watching movies like Benji and Sketching. Took a trip to Sacred City of Caral-Supe Inner City and Harbour and drives a Ferrari 250 GT LWB California Spider. podstawy

    OdpowiedzUsuń