niedziela, 5 sierpnia 2018

French ze zdobieniem biżuteryjnym



Jak w spektakularny sposób pokazywać fakersa? Zrobić na nim zdobienie biżuteryjne! 😂
Ostatnio zaniedbywałam produkty Aliexpressowe, ale tą stylizacją obiecuję poprawę!

Użyte produkty:
Cyrkonie Crystal: [klik]
Bulionki srebrne 0,6mm: [klik]
Nudziak Belen 90485: [klik]
Biały paint gel Saviland: [klik]
Top Tempered Born Pretty: [klik]
Rolabling E03: [klik]
Paznokcie przedłużane i budowane żelem LED Rose Builder od EM Nail.

Zacznę od kolorku, czyli Belen 90485. Jest to kolorem z Aliexpressowej kolorówki pseudo Shellaca. Jeśli macie ochotę to możecie go znaleźc i w innych firmach: elite99, ibccndc, smart itd itd. Ze wszystkich Ali hybryd, jakie posiadam ten najbardziej podoba mi się jako baza do frencha. Jest cielisto różowy, transparentny. Najlepiej nakładać go na paznokcie budowane żelem cover. Bo sam w sobie ten lakier jest bardzo słabo kryjący.
French namalowany cienkim pędzelkiem i białym paintem Saviland. Dobrze napigemntowany, o konsystencji idealnej do zdobień, jedna warstwa wystarczyła.

Zdobienie na fakersie to w sumie biżuteria typu DIY. Ta duża "cyrkonia" to nie cyrkonia. Jak wykonałam? Namalowałam najpierw kształt łezki białym żelem. Utwardziłam. Na to nałożyłam Rolabling E03 (mleczny kolorek z połyskującym na złoto brokatem). Utwardziłam. Dla wzmocnienia efektu naciapałam jeszcze różowo żółte plamki. Po prostu zmieszałam odrobinkę koloru żółtego i różowego z topem i taką półtransparetną mieszanką zrobiłam na mojej "cyrkoni" plamki. Utwardziłam. Na koniec uwypukliłam ją gęstym topem i dodałam resztę biżuteryjnych ozdób.
Bulionki z tego sklepu bardzo polecam. Miałam okazję próbować inne, które już przy kontakcie z cleanerem traciły kolor. Te są dużo bardziej wytrzymałe.

1 komentarz:

  1. 30 year-old Programmer III Hamilton Cooksey, hailing from Nova Scotia enjoys watching movies like Doppelganger and Skydiving. Took a trip to Catalan Romanesque Churches of the Vall de BoíFortresses and Group of Monuments and drives a Mercedes-Benz 540K Spezial Roadster. odwiedz strone

    OdpowiedzUsuń