wtorek, 1 maja 2018

Lakier hybrydowy Chameleon Sequins z Born Pretty + efekt perły


Użyte produkty:
Czarny paint gel Saviland: [klik]
Born Pretty lakier chameleon sequins kolor 6: [klik]
Pyłek metaliczny numer 5: [klik]

Tempered top BP: [klik]

O paintach savilanda piszę praktycznie w każdej swojej recenzji. Budując pazury żelem zdecydowanie wolę pokryć je paintem niż zwykłą czarną hybrydą. Siegam po nie wiernie i namiętnie juz od chwili zakupu. Dwie cienkie warstwy i pazury czarne jak smoła. W tej stylizacji pomalowałam nim wszystkie paznokcie.
Na środkowy nałożyłam dodatkowo dwie warstwy lakieru z Born Pretty. Lakier jest przezroczysty i ma w sobie nieregularne kameleonowe płatki mieniące się w kolorach głównie niebiesko zielono. Choć pomiędzy nimi pojedynczo pojawiają się też drobinki innych kolorów.
Kupiłam je tylko dlatego, że polowałam na kupony za monetki i wyszły mnie taniej. Nie wiem czy za prawie 3euro bym kupiła... pewnie jednak poszukałabym czegoś tańszego w ofercie innych sklepów. Albo po prostu sama zrobiła sobie taki lakier dodając do topu trochę kameleonowych flakesów.

Na serdecznym wtarłam pyłek w top no wipe. Na czarnej bazie daje on metalicznie niebieski kolor. Na jasnych kolorach daje efekt niebieskiej perły

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz