wtorek, 1 maja 2018

Silcare Flexy 18/1 + płatki unicorn Born Pretty + stempel malowany farbkami wodnymi.



Kolor to Silcare Flexy 18/1 (nie z Ali, ale cena jak na polskie lakiery cebulowa)
Flakesy Unicorn: [klik]
Blaszka do stempli ND115: [klik]
Lakier do stempli kads czarny: [klik]
Stempel Born Pretty: http://bit.ly/2JrYXnL
Biały paint gel saviland jako baza na serdecznym i środkowym: [klik]
Top Tempered Born Pretty: [klik]

Krótko i na temat.
Paznokcie zbudowane nie żelem lecz bazą budującą nabytą w polsce - EM Nail Nail Therapy. Dlatego troszkę bułowate i bez pełnego tunelu. 
Kolor to przepiękny i genialnie kryjący Flexy 18/1.

Płatki unicorn nakładane dwoma warstwami. Pierwsza wklepana w ostatnią warstwę białego koloru. Druga warstwa została zmieszana z topem i tak aplikowana na paznokieć.
Dzięki temu efekt wyszedł taki lekko trójwymiarowy, a nie jak tafla. Tak zdecydowanie bardziej mi się podoba. Choć ze względu na ilość warstw pazur wygląda teraz troszkę grubo 

Stempel odbiłam na utwardzonym, przemytym i zmatowionym białym kolorze. Potem cienkim pędzelkiem i farbkami akwarelowymi (wodnymi) z Pepco wypełniłam przestrzenie wzorku. Jak byłam pewna, że farbki w 100% wyschły całość zabezpieczyłam topem tempered BP.

1 komentarz:

  1. 21 year old Help Desk Operator Adella Murphy, hailing from Igloolik enjoys watching movies like Yumurta (Egg) and Kabaddi. Took a trip to Historic Area of Willemstad and drives a Ferrari 275 GTB/4*S ART Spider. rodzaj kontaktu

    OdpowiedzUsuń