wtorek, 1 maja 2018

Ice Vapor z Aliexpress z płatkami holo BP i miksowany lakier hybrydowy

Macie tak, że w waszych szufladach zalegają kolory przeciętne, nijakie lub po prostu nie w waszym guście? Robiąc ostatnio przegląd swoich buteleczek aż się za głowę złapałam ile z nich leży nieużywana, bo brakuje w tych kolorach jakiejś malutkiej nutki, która dodałaby im wyrazu. Takim właśnie kolorem jest np. 040 monasi / try nail. Bura czerwień, ani klasyczna, ani malinowa.

Postanowiłam więc ja wzbogacić. Sięgnęłam po buteleczkę koloru neonowego try nail numer 038 i numeru 045. Oraz po klasyczną czerwień 039 z semilac. Nie wiem szczerze mówiąc ile dokładnie kropel każdego z nich przelalam do owej burej czerwieni 040. Mieszałam, sprawdzałam, dolewałam, mieszałam sprawdzałam. I wyszedł mi efekt na tyle zajebisty, że nie użyłam bazy peel off. Mam zamiar pośmigać w tym pięknym odcieniu przynajmniej tydzień!


Wyszło coś z pogranicza czerwieni, maliny... a przy mocnym świetle wpada nawet w soczysty neon.
Aż mam ochotę usiąść i pokombinować z innymi lakierowymi niewypałami!

Na serdecznym palcu jest combo lakieru brokatowego Ice Vapor z kolorówki jak shellac oraz płatków holo z Born Pretty Store.
Ice Vapor: [klik]
Holo flakesy: https://goo.gl/3estjt

Ice Vapor to przezroczysty lakier w którym jest brokat różnej grubości. Srebrny i większe drobinki holo. Do pełnego krycia sam w sobie wymaga sporo warstw. Przydaje się pod niego jakiś srebrny podkład... lub tak jak ja zrobiłam - wypełniłam puste przestrzenie między drobinkami przyklejając flakesy na dyspersję.
Fajnie nadaje się do nakładania jedną warstwą na inne kolory.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz