wtorek, 1 maja 2018

Blue flames - moja alternatywa dla popularnych dymków

Furorę zrobiły dymki to może czas na ogień? 😂
Wystarczy przygotować białą i czarną hybrydę lub paint gel, top i dowolny kolor do pokrycia zdobienia. Ja użyłam akurat granatowego. W moim wykonaniu piekło ewidentnie zamarzło!




Link do filmiku na insta z prostym tutorialem: https://www.instagram.com/p/BgqcsUqAvUQ/?taken-by=arvensisart
Nie skupiałam się na filmiku aż tak na szczegółach wzoru, bo istnieje ograniczenie do 1minuty filmu. Stąd prosta i szybka forma. Na pazurkach można wykonać więcej wygibasów!
Paznokcie ze zdjęcia robiłam produktami:
Biały i czarny paint gel Saviland: [klik]
Kto obserwuje moje recenzje ten wie, że używam ich namiętnie i wiernie. I zostało mi ich tak malutko, że szkoda niepotrzebnie zużywać na wzorniki. Do malowania całego paznokcia polecam tylko jeśli macie budowane żelem i ściągacie frezarką. Na naturalną płytkę odradzam. Za to do wzorków cud miód malina!
Top Tempered Born Pretty: [klik]
I kolor 76 z Provocater

Na filmiku natomiast zastąpiłam paint gele hybrydami. 
Tak więc jeśli macie już biały i czarny kolor to nie czekają was absolutnie żadne zakupy! Granatowy można zastąpić jakimkolwiek innym lakierem. Czerwonym, fioletowym, neonowo różowym... co tylko chcecie.

1 komentarz:

  1. 23 years old Research Assistant II Magdalene Terbeck, hailing from Sioux Lookout enjoys watching movies like Iron Eagle IV and Puzzles. Took a trip to Works of Antoni Gaudí and drives a Ferrari 250 LM. inny

    OdpowiedzUsuń