poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Lakier hybrydowy EM Nail Professional + motyw różany + tutorial

Plan na stylizację był inny, a w praniu wyszło jak zwykle... na opak :D
Zamiast neonów powstała różowa delikatność z motywem różanym.

Użyte produkty:
Kolor różowy: EM Nail 181 Flamingo. Zmieszałam go z odrobinką białego żelu, żeby uzyskać jeszcze bardziej pastelowy i delikatny odcień. 
Na serdecznym i środkowym biały żel Glamour 31 dwie warstwy.
Cieniowanie kwiatów robione Kolorem 181 Flamingo, 160 Neon Rouge, 90 Euphoria, żelem Glamour 13 (czarny) i Glamour 31 (biały).
Top Coat Special. Jest to top z dość silną warstwą dyspersyjną. Tak więc jeśli szukacie topu do wcierania pyłków i brokatów to w ten wcierają się jak w masełko. Sprawdziłam, polecam. 






Step by step.
1. Pokrywam cały paznokieć białym kolorem do pełnego krycia. Po utwardzeniu przecieram i matowię bloczkiem.
2. Nanoszę na paznokieć wstępny szkic wzoru. Zwykle robię to miękkim, dobrze naostrzonym ołówkiem 6B, ale za cholerę nie mogłam dziada znaleźć. Użyłam więc paint gelu dodając sobie trochę więcej roboty :D oczywiście wzór malowany paintem utwardziłam.
3. Wypełniam cały szkic jasnym kolorem 181 Flamingo. Nie utwardzam.
4. Kolorem 160 Neon Rouge dodałam kilka ciemniejszych wstawek. Utwardzam.
5. Dodaję jasne linie żelem Glamour 31. Szczególnie na zewnętrznej granicy płatków. Nada to odrobiny trójwymiarowości.
6. Kolorkiem 90 Euphoria dodałam ciemniejsze elementy w miejscach gdzie na róży powinien padać cień.
7. Czarnym żelem Glamour 13 obrysowuję kontury płatków. W miejscach gdzie powinien być największy cień dodaj tez odrobinkę żelu zmieszanego  z topem.
Kolor zielony przy listkach zrobiłam farbką wodną (akwarelową), bo zabrakło mi w kolekcji ładnej i soczystej zieleni. No ale w końcu potrzeba matką wynalazku, prawda?
9 Całość zabezpieczam topem i utwardzam.
GOTOWE.


1 komentarz:

  1. 26 year old Senior Editor Murry McCrisken, hailing from Maple Ridge enjoys watching movies like The Golden Cage and Scuba diving. Took a trip to Humayun's Tomb and drives a 4Runner. Dowiedz sie wiecej tutaj

    OdpowiedzUsuń