środa, 9 listopada 2016

Pyłki neonowe ze sklepu Nail Mad z Aliexpress + wzornik inspiracji

Tym razem przychodzę z recenzją proszków / pigmentów neonowych ze sklepu Nail Mad na Aliexpress.

 
Pigmenty można nabyć w zestawie 6 słoiczków w podstawowych kolorach.
Link (2.99$ za 6szt): [klik]

Nie wiem ile czasu szły, bo czekały na mnie w Polsce już od dłuższego czasu.
Zamówiłam je z ciekawości i chęci wypróbowania robienia nimi ombre. Nie wszystkie przejścia mi wyszły idealnie, bo brakuje mi jakiegoś fajnego pędzelka "puchacza". Nakładałam pyłki zwykłym pędzelkiem do żelu. Efekt tym bardziej uważam za bardzo fajny.
Każdy słoiczek wypełniony po sam brzeg. Kolory możemy mieszać ze sobą i uzyskać inne odcienie. Możliwości są nieograniczone!
Takie pyłki na Ali zazwyczaj są w dużych 10gramowych woreczkach każdego koloru i taka ilość dla indywidualnego użytkowania jest zdecydowanie za duża i za droga. 
Nail Mad rozwiązuje ten problem.

Oczywiście jak tylko się do nich dobrałam to musiałam zapełnić cały wzornik swoimi pomysłami na połączenia i wzorki z ich użyciem.
Efekt końcowy prezentował się tak:


Uprzedzając pytania o to jak zrobione są wzorki po prawej stronie wzornika...

Na samym dole po prawo: biały podkład (juz utwardzony) w który wtarłam różowy pyłek. Na to top no wipe. Na utwardzonym topie odbiłam stempel białym paint gelem saviland - 
Paint gel do kupienia tutaj: [klik]
Jak dla mnie savilandy stoja na pierwszym miejscu z tych, które już testowałam z Ali.
Spróbowałam odbić wzorek z czystej ciekawości i całkiem ładnie odbija. Po utwardzeniu wzorku wtarłam w jego warstwę dyspersyjną pyłki i zabezpieczyłam topem.
Wzorek obok robiony tak samo.

Wzorek z napisem love: biały podkład zabezpieczony topem no wipe. Koniecznie zabezpieczamy topem no wipe gdyż potem sypiąc wzorki wszystko by nam pofarbowało... a do no wipe raczej się te pigmenty nie kleją. Potem białym paint gelem narysowałam serduszka i napisałam love. Utwardziłam. W warstwę dyspersyjną wzorku wtarłam pyłki, otrzepałam puchatym pędzlem i znów top. Tak samo zrobiłam wzorek z tęczowym frenchem i z kropeczkami.

Wzorki z białymi paskami: biały podkład utwardzony. Na niego naklejałam te cienkie ozdobne tasiemki oooo takie: [klik]
I wcierałam pyłki w przestrzenie między paseczkami. Potem oderwać i resztę zapezpieczyć topem.
Do strzepywania nadmiaru pyłków wszelakich używam puchatego dużego pędzla: [klik]

2 komentarze:

  1. Jak ja się cieszę, że trafiłam na twojego bloga! Świetne recenzje :) sama od jakiegoś czasu zamawiam z Ali, ale często brakuje mi rzetelnych opisów rzeczy, które chciałabym zamówić.
    Zamierzam kupić pyłki, o których piszesz, ale nie mogę ich znaleźć w aliexpressowej otchłani :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń