niedziela, 20 listopada 2016

Moje paznokcie - Witrażyk z trójkątów lakierami Try Nail z Aliexpress

Lakiery Try Nail z kolorówki Monasi okazały się moją nową hybrydową miłością z Ali. 
Po ostatnim neonowym różu miałam potrzebę nieco stonować i tak oto powstało poniższe mani:



Manicure pierwotnie miało mieć inny kształt, ale cościk mi nie pykło.
Miał wzorek 3D, trójkąty wypukłe, efekt och i ach!!! Aaaale w swojej ambicji przeceniłam swoje możliwości i cierpliwość.
Wzorek zaczęłam robić zbyt mały i moja energia wyczerpała się po nałożeniu jednej warstwy kolorków. Gdybym wiedziała ile czasu mi z tym zejdzie pewnie wolałabym po prostu trzasnąć na paznokciach jakąś naklejkę!
Ostatecznie po prostu pokryłam to wszystko topem i wyszedł taki witrażyk.
I niestety, ale nie!.... prawa ręka nie ma wzorków. Jest gładka i jednokolorowa. Prędzej bym ją sobie ucięła niż ponownie się męczyła z tymi mikro trójkącikami.:D

Paznokcie już od kilku stylizacji wzmacniam bazą proteinową Indigo nakładaną na primer kwasowy z Black Prince. Długość naturalna, nie przedłużałam.

Ten piękny brudny, morski, ciemny niebieski kolor to 138 Try Nail kupiony tutaj: [klik]
Ma mega pigmentację więc trzeba nakładać cienko, żeby się nie zmarszczył. Dwie cieniutkie warstwy do pełnego krycia. Takie lakiery właśnie kocham. Nie muszę machać ręką z pędzelkiem niczym jakiś olimpijczyk i zero (ZERO!!!!) prześwitu.

Top Elite99 mam na paznokciach drugi raz. Użyłam go z musu, bo po prostu nie mam przy sobie żadnego innego. W poprzedniej stylizacji trochę mi się powycierał na końcówkach migdałków. Ale tak poza tym to błyszczał przez 12 dni (czyli aż do zdjęcia).
Top kupiony tutaj: [klik]
Na środkowym i serdecznym palcu połączenie kolorów Try Nail: 016, 045, 046, 052, 138, 147. Nie ma sensu się o nich rozwodzić, bo malowałam nimi tylko maleńkie trójkąty.
Najpierw jak to przy zdobieniach 3D należy narysować czarny zarys naszego wzorku. Początkowo użyłam do tego stempla, ale linie na nim były za cienkie i potem nakładając trójkąty zasłaniałam je całkowicie, bo hybryda się rozlewała po płaskim stemplu. Musiałam je więc zrobić pędzelkiem i czarnym żelem. Babraniny z tym było bez liku.

Link do pędzelka do zdobień BQAN: [klik]
  Link do czarnego paint gelu Saviland: [klik]

1 komentarz:

  1. Super ten wzór, aż chce mi się taki, chyba się poświęcę, ale też na jedną rękę :)

    OdpowiedzUsuń