niedziela, 17 lipca 2016

Szablony do przedłużania paznokci z Aliexpress

Jak na razie wypróbowałam 4 rodzaje szablonów. Mówiąc szczerze na wszystkich dobrze mi się pracuje tylko każdy wymaga innego traktowania. W przypadku jednego palca formę muszę docinać, bo paznokieć zrasta się na końcu bardziej na prosto. Pozostałe co rosną w równym owalu pasują do każdej formy.
 

Pierwsze od lewej:
To są moje ulubieńce. Świetnie dopasowują się mi się do palców. Nie rozklejają się, klej mocno trzyma. Jedyne co irytuje.... po zaklejeniu tych skrzydełek forma od spodu mocno wystaje i muszę ją wyginać. Inaczej po wsadzeniu ręki do utwardzania paznokcie mam praktycznie przy samym suficie lampy. Więc albo muszę lampę trzymać w powietrzu, albo wyginać formę od dołu.
Link do szablonów: [klik]

Drugie od lewej:
W sumie mogłabym je postawić niemal na równi z poprzednimi. Są znacznie mniejsze więc nie ma problemu zmieszczenie ręki w lampie. Po zaklejeniu od spodu raczej się nie rozklejają. Jednak bardzo szybko klej puszcza przy skórze :( teraz w te upały ciężko by się ich używało.
Link do szablonów: [klik]

Trzecie od lewej:
Najmniej je lubię. Są duże więc też jest problem ze zmieszczeniem ręki do lampy. Do tego rozklejają się od spodu więc najczęściej tym kółeczkiem ze środka dodatkowo zaklejam brzeg. Przy skórze też dość szybko puszczają.
Link do szablonów: [klik]

Czwarte od lewej:
Jedyny minus jaki zauważam to rozklejanie się od spodu. Powiedziałabym nawet, że niemożliwym jest je skleić, bo są meeega wąskie. Te formy zawsze zaklejam dodatkowo tym kółeczkiem. Poza tym dopasowują się fajnie i nieźle trzymają się skóry. Ręka na spokojnie mieści mi się w SUNone bez konieczności podginania form czy trzymania lampy w górze.
Link do szablonów: [klik]



Ogólnie myślę że warto zamówić sobie z każdego rodzaju pakiecik 50 sztuk i wypróbować co nam odpowiada :) a na przyszłość już wiadomo co kupować.

4 komentarze:

  1. Na banggood często są kupony a punktami można obniżyć cenę - wyjdzie podobna cena jak na aliexpress, ale za 500 sztuk

    OdpowiedzUsuń
  2. ja osobiście mam może wydawać się śmieszny sposób na te szablony - zszywam je zszywaczem biurowym i mam z głowy :) Polecam wypróbować i nie martwić się o to czy się kółeczko odklei ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A jakimi pędzlem budujesz pazury? Jakimiś z Aliexpress? Szukam ofpowiednich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długi czas uzywałam o tych: https://www.aliexpress.com/item/New-7Pcs-Nail-Brush-Set-Crystal-Nail-Polish-Brush-Kits-Nail-Tips-Brushes-Beautiful-and-practical/32554072933.html?spm=2114.13010608.0.0.C9G0be

      I byłam bardzo zadowolona. Owalny kształt idealnie wpasowywał się do kształtu mojej płytki.
      Ale po paru miesiącach używania i czyszczenia zaczynają powoli gubić włosie :(

      Usuń