piątek, 15 lipca 2016

Moje paznokcie - czarny Elite99 + sheer nails

Do zrobienia tego mani zainspirowała mnie pewna Anna :D


Wykorzystane produkty:
Paznokcie wzmocnione za pomocą proszku akrylowego, bazy i reinforce gel.
O wzmacnianiu paznokci m.in. tą metodą naskrobałam parę słów w tym poście: [klik]

No a teraz do rzeczy. Proszek akrylowy kupiłam z AllePaznokcie stacjonarnie za około 20zł za 30g. Wersja Clear. Proszek jest drobniutki i nie zostawia bardzo chropowatej powierzchni. Po utwardzeniu faktycznie jest przezroczysty.
Baza MSHARE i Reinforce Gel Mshare (link do zestawu:[klik]) warto czekać na promocję gdy kosztuje poniżej 10 dolarów). Dawałam jedną warstwę bazy, na nieutwardzoną posypałam proszek, utwardziłam i potem grubsza warstwa Reinforce. Przed włożeniem do lampy odwróciłam rękę do góry nogami, żeby uformował się w bardziej wypukły kształt, a nie rozlany i rozpłaszczony.

Czarny kolor to Elite99 40518 Black Pool (link: [klik]). Nałożyłam 3 warstwy.
Na serdecznym i wskazującym najpierw nałożyłam dwie warstwy Smarta 90485 Nude Knickers (link: [klik]) jako cielisty podkład pod sheer nails. Potem mieszanka topu i czarnego lakieru - jedna warstwa. Poczekałam aż się jak najlepiej wypoziomuje i dopiero utwardziłam. A na koniec robiłam wzorek za pomocą pędzelka do zdobień BQAN (link:[klik]) i czarnego  
paintgelu Saviland (link:[klik]).
 O zdobieniach Sheer Nails, czyli tzw. pończoszkowych pisałam w tym poście: [klik]
Znajdziecie tam kilka innych inspiracji oraz krótki tutorial.
 
 Przy tym manicure chciałam dać drugą szansę dla Topu MSHARE, co do którego miałam podejrzenia że mnie uczula. Ostatnim razem mocno zaczęły mi twardnieć skórki wokół paznokci. Stosowałam go już jednak na paznokciach mamy i żadne niepożądane reakcje nie wystąpiły.

 Wszystko utwardzane w lampie SunOne. Baze z proszkiem akrylowym około 20 sekund. Reinforce 30 sekund. Kolory po około 10 sekund. Top 30 sekund.
 Link do lampy: [klik]
Przypominam że nasza grupa ma stałą niższą cenę na tą lampę. Wystarczy po zakupie w wiadomości do sprzedającego przy naszym zamówieniu wpisać, że jesteśmy z grupy Aliexpress Polska Nails & Tools i poprosic o zmianę ceny na 40$. Nie opłacamy zamówienia dopóki sprzedawca nie obniży nam ceny. Zwykle trwa to do 24h.

4 komentarze:

  1. Świetne pazurki :D Ja się jeszcze nie zdecydowałam na zakupy na Ali :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj... a obiecuję Ci że przepadniesz. Ali wciąga niczym czara dziura :D

      Usuń
    2. I jak sie spisal ten top ponownie?bez problemow?

      Usuń
    3. Tym razem mshare nic nie zbroił. Aż do zdjęcia było wszystko ok. Chociaż niestety trochę się zrysował, a na czarnym kolorze to było bardzo widoczne.

      Usuń