czwartek, 26 maja 2016

Moje paznokcie - lakier hybrydowy Sexy Mix z Aliexpress

  Sexy Mix to moja wielka miłość jeśli chodzi o lakiery z Ali. Wszystkie posiadane przeze mnie kolory kryją wyśmienicie w dwóch warstwach. Sporadycznie w trzech.


Kolor na paznokciach to 031 Sexy Mix. Przepiękny niebieski kolor wpadający troszeczkę w morsko zielone tony. Pełne krycie po dwóch warstwach i to na paznokciach z przezroczystym przedłużeniem. Poziomowanie w porządku, konsystencja rzadka... ale fajnie się malowało. Nie spływał i nie rozlewał się. Niestety przeszukalam wszystkie aukcje Sexy Mix, we wszystkich trzech sklepach na Ali i tego koloru nie znalazłam :( ale jak ktoś zainteresowany to może ewentualnie próbować kontaktować się ze sprzedawcą.

Paznokcie przedłużone troszkę żelem Affinity Silcare więc nie używam żadnej bazy hybrydowej.

Top Coat z GelPolish w dużej butli. Co tu dużo mówić... wychwalałam go w ostatnich swoich recenzach i wychwalam go dalej. Tylko tym razem na dowód dodaję również zdjęcie z odrostem. Troszkę mi się paznokcie na szpicu migdała pościerały, ale w mojej pracy to całkiem normalne, bo często muszę paznokciami coś skrobać lub podważać. Paznokcie nie są ani trochę porysowane. Top wytrzymuje przy składaniu kartonów, gradowaniu, zgrzewaniu i innych w cholerę niekorzystnych dla manicure czynnościach. 
Ideał!!!  I jak mi ktoś powie, że u niego się nie sprawdza to zwyczajnie nie uwierzę!!!
Kupowany tutaj: [klik]

 Zdjęcie z odrostem:

Różowy lakier do stempli Kads (kupione tutaj: [klik] )+ płytka QXE-08 (kupiona tutaj: [klik]

3 komentarze:

  1. fajne zdobienie ale ja zdecydowanie wolę Semilacki, jakoś bardziej przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszukuje takiego koloru jak Sexy Mix 031. Jest piękny.Możesz polecić jakiś jego zamiennik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam odpowiednika :( sexy mix z tą kolorówka już nie ma. W palecie RS Nail sporo kolorów z dawnych sexy mixów jest, ale tego konkretnego nie widzę.

      Usuń