środa, 11 maja 2016

Moje paznokcie - Kameleon Cat Eye Elite99 - Lakier hybrydowy z Aliexpress

Cat Eye i Kameleon... dwa ulubione efekty w jednym lakierze. Jak mogłabym nie spróbować?!
Teraz mocno żałuję, że wzięłam tylko jedną buteleczkę.
Pragnę ich więcej... dużo... wszystkie!!!!! Pragnę ich jak Cookie Monster ciasteczek!!!!

Mój wybór padł na kolor 3321 z Elite99. Kupiony na tej aukcji: [klik]
Oczywiście do tego lakieru trzeba mieć specjalny magnes do kupienia osobno!
Minimalnie się rozczarowałam kolorem. Na zdjęciu w aukcji wyglądał inaczej - jak połączenie dwóch odcieni niebieskiego.
 W rzeczywistości lakier mieni się na niebiesko i zielono (w zależności od padania światła). Linia cat eye jest w tym samym odcieniu zieleni, dlatego też na paznokciu.... pojawia się i znika! :D 
I bardzo mi się to podoba!

Standardowo Cat Eye i Kameleony nakładam na czarną bazę. W tym przypadku kolor Black Pool, ale z Elite99 (nie ze Smart, jak zazwyczaj). No i mogę powiedzieć, że czarny Elite jest tak samo fajny. Czyli ostatecznie 2 warstwy czerni i jedna warstwa tego magnetycznego kameleona.
Wykończenie oczywiście Top GelPolish z dużej butli, kupiony tutaj: [klik]
Bazy nie używam. Paznokcie wzmocnione warstwą twardego żelu.

Uwierzcie... na żywo pięknie wygląda. Ale jest wyjątkowo niefotogeniczny. Szczególnie na moich spiłowanych do zera paznokciach :D

Najpierw zdjęcie z pięknie wyeksponowaną linią magnetyczną:


 A tutaj zdjęcie w świetle, w którym linia cat eye się znika zostawiając paznokcie w brokatowo zielonym kolorze:



<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz