poniedziałek, 2 maja 2016

Moje paznokcie - hybrydy Sexy Mix z Aliexpress

 Niestety nie potrafiłam wytrzymać z różowymi paznokciami :( Patrzyłam na swoje dłonie i myślałam "Pięęęękne! Ale co to k**urde robi na moich paznokciach?!" No i po dwóch dniach zmiana...

Tym razem manicure, który stanowi powtórkę z rozrywki... bo z Sexy Mix zamówiłam sobie dwa kolorki zbliżone odcieniem do moich ukochanych Smartów: Sage Scarf i Blue Rapture. 
Stylizację z użyciem Smartów możecie znaleźć w tym poście: [klik]

Zrobiłam je niemal identycznie, bo chciałam aby porównanie było dla mnie jak najdokładniejsze.


Jaśniejszy kolor to numer 046 i jest idealnym odpowiednikiem koloru Smart Sage Scarf... Smart został doszczętnie pokonany i zmieciony z powierzchni mojego serca!!
Pod względem krycia i komfortu malowania Sexy Mix jest po prostu genialny. Po dwóch warstwach jest perfekcyjnie! Świetnie napigmentowany, całkiem nieźle się poziomuje.

Ciemniejszy kolor to numer 044. Zrobiłam kilkadziesiąt zdjęć, w każdym możliwym oświetleniu i trybie w swojej cyfrówce... i za każdym razem wychodzi jak morski niebieski :( zdjęcie totalnie przekłamuje kolor! W rzeczywistości to piękna, soczysta, ciemna, morska ZIELEŃ... nieświadomie zamówiłam kolor, który stanął w czołówce wśród moich ulubionych. Tego koloru musiałam dać niestety trzy warstwy. Po dwóch było akceptowalnie, ale po trzeciej dopiero idealnie. Konsystencja niestety nieco bardziej lejąca i miałam troszkę problem ze spływaniem lakieru. Ale wyjatkowo wybaczam mu taką niedogodność.

Paznokcie wzmocnione żelem High LIght Silcare na bonderze kwasowym tej samej firmy.
Na wierzchu Top GelPolish w dużej 15ml butelce.

Tutaj zdjęcie mojego wzornika:



A tutaj zdjęcie z aukcji:


Niestety bardzo ciężko jest je teraz kupić. Jest kilku sprzedawców, ale żaden z nich nie ma pełnej kolorówki dostępnej na aukcjach. Trzeba polować na pojedyncze sztuki i szybko kupować, bo co chwila się zmieniają.... nie rozumiem takiej polityki u sprzedawców :( chciałabym mieć stały dostęp do pełnej gamy... nawet za wyższą cenę, bo byłyby tego warte.
Wypróbowałam też już na mamie kolor 003, który jest klasyczną ciemniejszą czerwienią. Po dwóch warstwach 100% krycia, malowanie bez smug, bez spływania. Eeeech chciałabym mieć wszystkie 133 kolory!

 A kupiłam je za jedyne  0,99$. Buteleczki niestety nalane w około 1/3... ale jak na lakier za mniej niż 4zł po prostu grzechem byłoby narzekać.
Teraz tą samą kolorówkę oferuje marka R.S. Nails. Aczkolwiek z wyższą ceną i pojemnością buteleczek. Numeracja inna, ale kolory te same: [klik]

Wzór odbity z blaszki BP (kupiona tutaj: [klik] ), lakierami do stempli KADS (kupione tutaj: [klik] ), stemplem jelly clear (kupionym tutaj: [klik] )

8 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tych wzorkach ! Ja stosuje hybrydy z semilaca, nie boisz się używać takich chińskich hybryd? Boje się takich niesprawdzonych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam nieprzerwanie od pół roku. Inni znacznie dłużej już sobie nimi robią. Wcześniej używałam Semilaków, Neonail, Cosmetics Zone i Simply Nails. I szczerze mówiąc wszystkie polskie hybrydy sprzedałam, żeby kupić sobie chińskie, bo jakościowo moim zdaniem niektóre Aliexpressowe marki nie odbiegają bardzo od tych z Ali... a większość moich chińskich hybryd kosztowała mnie od 4 do max 10zł za buteleczkę! Nie zauważyłam żadnego negatywnego wpływu na swoje paznokcie. Nie boję się :) a wzorek to stempelek. Z blaszki za którą zapłaciłam 4zł (w PL zapłaciłabym za nią ze 2 dyszki...). Azjatyckie zakupy wciągają niczym czarna dziura :D

      Usuń
    2. Prawda to. Pisze to siedząc z nowym lakierem GelLAb i 50 sztuk wzorników :D Listonosz był :)

      Usuń
    3. Wzorek faktycznie piękny, ale ja jakoś mam wewnętrzne opory przed użuciem innej marki niż semilac. Moim zdaniem spradza się idealnie więc po co eksperymentować

      Usuń
  2. wszystkie światowe marki, mają produkcje w chinach, bo po prostu tam jest taniej, niby produkt USA, Francja czy nawet nasza Polska, a w produkcja w Chinach i to nie tylko kosmetyki, po paczmy na sprzęt czy chociażby na buty, gdzie są produkowane :) odp brzmi Chiny, więc ....... odp sobie sama :)

    OdpowiedzUsuń
  3. MUSZĘ mieć oba te kolory! Czy mogłabyś mi pomóc je zidentyfikować w ofercie RS Nails? Przeglądałam je, niestety nie mam pojęcia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 114 to będzie ten ciemniejszy,. A jaśniejszego nie mogę znaleźć strasznie pomieszane mają te galerie na aukcjach. Ale 152 to też piękne khaki. Mam go z numeracją Sexy Mix i jest równie pięknym khaki, tylko jaśniejszym troszkę.

      Usuń
  4. Można wiedzieć co to za kolorek ten jasny zielony? Widać kawałeczek próbnika na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń