czwartek, 7 kwietnia 2016

Moje paznokcie - kameleon z BP

Tym razem powiem o produktach użytych do tej stylizacji:


Niestety tym razem spiłowałam ze swoich paznokci żel Ledowy Silcare i wróciłam do swojego ukochanego Reinforc Gel Elite99 z Ali. Z ostatnio testowanych produktów do wzmacniania płytki paznokcia ten okazał się na razie najlepszy. Jakiś czas więc znów z nim pośmigam... do czasu aż będę mogła sobie pozwolić na kolejne testy z żelami Silcare. Na razie jestem spłukana dworcowy menel :(
Żel do kupienia tutaj: [klik]
A o mojej recenzji na jego temat możecie poczytać tutaj: [klik]

Jako podkład dla kameleona posłużył mi Smart Black Pool w ilości warstw równej 2. Każdy kto śledzi bloga lub moje recenzje na fb grupie... wie że jest to na razie moja ukochana czerń. Nawet nie chce mi się liczyć ile razy miałam ja na paznokciach. Moja miłość do niego nie słabnie.
 Do kupienia tutaj: [klik]
 Niestety najbardziej opłaca się je obecnie kupować w zestawach.

No i teraz główny aktor dzisiejszego przedstawienia... Kameleon z Born Pretty numer 009. Nałożyłam dwie warstwy na czarny podkład. Wtedy wygląda najpiękniej.
Kupiłam go tutaj: [klik]

Top nałożyłam z GelPolish ten 15ml. Dziś mój (nie)ukochany listonosz przyniósł łaskawie więc sięgnęłam po niego do testowania. Jest rzadki i ładnie się rozprowadza. Zostawia warstwę dyspersyjną więc powinien się nadać do wcierania w niego pyłków w razie potrzeby. Świeci jak na razie pięknie. Zobaczymy jak się będzie trzymać. Mam względem niego wielkie nadzieje choć pojawiają się pogłoski, że pęka tworząc pajęczynkę... oby nie! tfu tfu, odpukać.
Kupiony tutaj: [klik]

Po jednym dniu wzbogacone o stempelek również z BornPretty: [klik]



4 komentarze:

  1. Nie masz problemu z marszczeniem się Black pool? U mnie dwa razy musiałam go ściągać, tak się pomarszczył, dopiero przy dwóch ultra cienkich warstwach w końcu się normalnie utwardził. W każdym razie mój drugi kolor jest ok, i generalnie jestem zadowolona z lakierów smart.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wręcz przeciwnie. Miałam go na paznokciach już wiele razy i nigdy nic mi się z nim nie stało, a warstwy nakładam jak popadnie... raz cieniej raz grubiej. W diamencie go utwardzam przez 30sekund.

      Usuń
    2. Dzięki, może za słabo go utwardziłam :)

      Usuń