niedziela, 6 marca 2016

Moje paznokcie Czarny Smart + holo efekt z Aliexpress

Tym razem znów gości u mnie moja ukochana czerń ze Smart - Black Pool 40518. Dwie warstwy do pełnego krycia. Z czystym sumieniem polecam ten lakier osobom, które szukają dobrego czarnego koloru. Miałam go na paznokciach już parę razy i zawsze bezproblemowo. Jeszcze się na nim nie zawiodłam. Konsystencja rzadka, ale maluje się dobrze.
Ta czerń nie tworzy warstwy dyspersyjnej! 

Kolor niebieski to pyłek holo z Aliexpress, słynny już na grupie 0.1mm z 24 kolorów. Wybrałam odcień morski. I przy okazji podzielę się moim sposobem na aplikację pyłków holo.
Wcierałam go palcem w warstwę dyspersyjną bazy. Omiotłam resztki sztywnym pędzelkiem. Na to grubsza warstwa Reinforce Gel / Hardi. Jak ktoś chce to można dać dwie warstwy harda. Da nam to efekt, jakby tafli szkła. Pyłek wtedy pięknie wygląda. Całość zabezpieczona Topem Smart. 
To moim zdaniem najlepszy sposób zabezpieczania paznokci, kiedy używamy wszelkich efektów sypkich. Gruba warstwa żelu i topu nadaje im idealną trwałość.

Od chwili zrobienia tych pazurków chodzę i wymachuję sobie rękami koło nosa, żeby ciągle widzieć jak błyszczą... zachowanie rasowej sroki!


Krótki filmik. Wybaczcie jakość, ale jak zwykle nagrywane kalkulatorem :D do tego YT zżera jakość.



2 komentarze:

  1. Podasz linka do tej wcierki?? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz o pyłkach Holo? One niestety są w dużych paczkach po 24 kolory. Razem 240 gram pyłków za prawie 30$.

      https://pl.aliexpress.com/item/24-Laser-Holographic-Colors-0-1MM-fine-Glitter-Powder-for-nail-decoration-and-others-1-Lot/32269371191.html?shortkey=NvaQnuim&addresstype=600&detailNewVersion=&categoryId=200001150

      Usuń