środa, 2 marca 2016

Moje paznokcie - lakier hybrydowy NeoNail + HZ

Dzisiejsze mani nie do końca Aliexpressowe :) Dodałam zaledwie jeden Aliakcent.

Pazurki tym razem wzmocnione nie Reinforce Gelem lecz twardym żelem z Simply Nails - coverem o nazwie Pink Warm. Leżał smutny i zapomniany w mojej szufladzie i pół roku czekał, żeby go użyć po raz pierwszy. No i cóż mogę o nim powiedzieć... Kosztował 30zł i nie jest wart tych pieniędzy. W jego opisie pisało że to jednofazówka i można nim budować paznokcie na naturalnej płytce lub tipsie. Nieprawda... jest dość mocno napigmentowany i nakładany nawet minimalnie grubsza warstwą bardzo ciężko się utwardza. Nie przepuszcza światła i od spodu pozostaje nieutwardzony. Do usztywnienia naturalnej płytki cienkimi warstwami lub do zatuszowania niedoskonałości paznokcia się nada. Ale budować nim się nie da. Chyba że będziemy się bawić w pierdylion warstw.

Ciemna śliwa / fiolet na pazurach to Heather Valley NeoNail. Przepiękny kolor. Nałożyłam dwie warstwy. Trochę ciężko mi się nim malowało. Przyzwyczaiłam się do rzadszych lakierów z Ali i ten sprawił mi trochę kłopotu.

Jasny Fiolecik to HZ A159. Pięknie kryje i ładnie się wypoziomował. Dwie warstwy, ale przy żelu cover pod spodem to i jedna warstwa by starczyła. Niestety nie mogło być zbyt pięknie. Wcięło mi mój Top Smart, który jakoś lepiej sobie radzi z tymi lakierami. Przeszukałam cały pokój, wywaliłam zawartośc kilku szuflad i dooopa. Oczywiście znalazł się kilkanaście minut po skończeniu mani.... przemilcze to :(
No ale do rzeczy. Z musu musiałam użyć topu NeoNail, o którym już wcześniej wspomniałam, że się mocno ze sobą gryzą te firmy. Ale czegoś takiego się nie spodziewałam. po wyjęciu ręki z lampy zobaczyłam że na małym palcu top skurczył się i zrobił się... mały, wypukły, świecący bąbel na środku paznokcia!!! Musiałam to podpiłować i nakładać cieniutkimi warstwami jeszcze raz. Ostatecznie na małym palcu i na połowie serdecznego mam aż trzy warstwy topu!
Na drugiej ręce to już walnęłam wszystkie palce kolorem Heather Valley, bo nie miałabym nerwów na HZ. Btw. Top Smart leżał dokładnie na wprost moich oczu na oparciu łóżka! Ale jak było go trzeba to diabeł ogonem przykrył eeech

Cyrkonie wiem że są z Ali, ale nie mam pojęcia z jakiej aukcji i od jakiego sprzedawcy. Dostałam je w prezencie od jednej z Aliexpressowych grupowiczek. I są piękne :( szklane, błyszczą świetnie i nie odstają od paznokci jakoś natrętnie. Zatopiłam je w pasku z Reinforce Gelu. Top nakładałam tak, aby ich nie zalać.


Zdejmowanie tego manicure to była mordęga. Macie może sprawdzony sposób na usuwanie z paznokci szklanych cyrkonii? Na jednej ręce próbowałam frezarką i musiałam zużyć 3 kapturki, żeby ściągnąć 10 sztuk szkiełek. A wokół roznosił się zapach spalenizny :D Boję się pomyśleć jak wyglądałoby usuwanie ich z całego paznokcia! Na drugiej ręce próbowałam odmaczać, ale nic z tego nie wyszło. Ostatecznie i tak też musiałam spiłować.

1 komentarz:

  1. rozmocz trochę acetonem, plus piłuj i podważaj. odchodzą w moment.

    OdpowiedzUsuń