wtorek, 23 lutego 2016

Tutorial - Motylek malowany hybrydą.

Dzisiaj krótki tutorial obrazkowy o tym jak namalować motylka lakierami hybrydowymi.

Produkty jakich używałam:
- Shellac Purple Purple (wypełnienie skrzydeł)
- Smart Black Pool (obrys i detale)
- Semilac Strong White (detale)
- Focallure 022 (podkład) 
- Top Smart (wykończenie)
- Sonda do zdobień (im końcówka mniejsza tym lepsza)
- Pędzelek BQAN do zdobień

Oczywiście dobór tła i koloru skrzydeł wedle własnego uznania :) ja użyłam stary wzornik po lakierze, który już odsprzedałam.



KROK 1
Najpierw nałożyłam na paznokieć bazę z wybranego koloru (u mnie jest to Color Tale 022), którą po utwardzeniu przemyłam cleanerem. Miękkim ołówkiem narysowałam zarys motylka i według tego szpicu obrysowałam wszystko cienką warstwą czarnej hybrydy. Zamroziłam w lampie przez 10s.

KROK 2
Wybrałam kolor Shellac Purple Purple do wypełnienia skrzydeł. W moim odczuciu lekko perłowe, połyskujące lakiery nadadzą rysunkowi trochę charakteru. Oczywiście zamroziłam w lampie.

KROK 3
Pocieniowałam skrzydła białą hybrydą od wewnętrznej strony. Na tym etapie poprawiłam również trochę kolor fioletowy na granicy skrzydeł, aby nadać im więcej głębi. Zamroziłam w lampie.

KROK 4
Nałożyłam druga warstwę czerni oraz dodałam linie wewnątrz skrzydeł. Zamroziłam.

KROK 5
Dodałam białe akcenty na skrzydłąch. Kropki akurat wykonałam sondą z najcieńszą możliwą końcówką. Dorysowałam ciało motylka białym lakierem,. Poprawiłam czułka. Zamroziłam.
Na koniec pokryłam warstwą topu i utwardziłam. Gotowe!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz