sobota, 27 lutego 2016

Smart Clay Canyon lakier hybrydowy z Aliexpress + tutorial

Zabrakło mi tym razem czasu i weny na cokolwiek bardziej skomplikowanego. Do tego czekająca mnie w poniedziałek rozmowa o prace sprawiła, że wolę mieć na pazurach coś skromnego i mało rzucającego się w oczy. Wybór padł więc na delikatny kolor - Clay Canyon. 
Odcień piękny, ale absolutnie nie w moim guście. Pewnie pójdzie w świat, do kogoś kto go bardziej doceni ode mnie.
Malowało się nim całkiem fajnie. Trzy cieńsze warstwy i efekt jest ok.
Koteczki namalowane kolorem Black Pool. Oczywiście z pomocą mojego ukochanego BQAN, z którym już się nie rozstaję.
Top również Smart. Paznokcie wzmocnione Reinforce Gel na bazie Elite99.


Namalowanie tych koteczków jest dziecinnie proste i dorzucam tutorial obrazkowy na wzorniku :)

1 komentarz:

  1. Super te kotki, myślałam najpierw, że to naklejka wodna :)

    OdpowiedzUsuń