wtorek, 2 lutego 2016

Pyłki holograficzne / Efekt Holo z Aliexpress (0.1mm 24 kolory)

Kupione: 19 stycznia
Dostarczone: 1 lutego (przesyłka polecona)
Cena: 112zł za 240gram pyłków
Pyłki kupione tutaj: http://www.aliexpress.com/item/24-Laser-Holographic-Colors-0-1MM-fine-Glitter-Powder-for-nail-decoration-and-others-1-Lot/32269371191.html


Żaden film i żadne zdjęcie nie oddaje ich piękna. Jest wśród nich pyłek bardzo zblizony do holo grapefruit z indigo i do klasycznego holo... troche się odcieniem różnią i wielkością ziaren, ale za ta cenę to całkiem fajna alternatywa. Ja bym Indigo nie kupiła, gdybym te pyłki odkryła wcześniej...
Robiłam rozbiórkę tych pyłków na 4 osoby i za 2,5gram z każdego koloru wyszło 1,57zł (cena już ze słoiczkiem).





Ten pierwszy od lewej na filmiku... wszystko to co mi się obsypało na stół przy dzieleniu do pojemniczków wzięłam potem w tipsa wtarłam i wyszedł przepiękny tęczowy pyłek!

Pyłki rozbierałam na 4 osoby i myślę, że to optymalna ilość osób do wspólnych zakupów. Na więcej osób za mało tego wyjdzie i za dużo byłoby przesypywania i babrania się w brokatach.
W każdym razie gorąco polecam. Każdy kto myśli o kupnie tych 0.05mm.... od razu mówię, nie ma co przepłacać! Te są idealne.

Tutaj stylizacja z użyciem turkusowego pyłku:
 http://arvensisart.blogspot.com/2016/03/moje-paznokcie-czarny-smart-holo-efekt.html



A tutaj już pięknie wykonane na docelowych wzornikach i na podkładach z kolorów zbliżonych do koloru każdego pyłku:



16 komentarzy:

  1. Cudne <3
    A do jakiej wielkości słoiczków je pakowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam na Ali set 10g brokatów x 24 kolory i dzieliłam na 4 osoby. Na te 2,5 gram pyłku kupowałam słoiczki 10ml ze sklepu Dekorynka. W większym pojemniczku jest większa wygoda aplikacji pyłków. Palec nad pojemniczek, kopytkiem opsypać pazura brokatem, strzepnąć. A potem nad jakąś chusteczką wetrzeć palcem w warstwę dyspersyjną hybrydy.
      Słoiczki 5ml będą za małe - albo się pyłek nie zmieści, albo będzie po sam brzeg.

      Usuń
    2. Dzięki wielkie za podpowiedź :)

      Usuń
  2. Czesc, na jaki lakier je kleilas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorniki z posta są nakładane tylko na bazę, bez podkładu kolorowego. Jak widać pyłki są mocno kryjące więc wystarczy jakikolwiek lakier bazowy z mocną warstwą dyspersyjną. Ja na paznokciach robię zwykle do jasnych pyłków białą hybrydę, a do ciemnych grafitową. Albo po prostu zbliżoną kolorem do pyłku, jeśli takową posiadam.

      Usuń
  3. Dziekuje za odpowiedz :) A jakiej marki to baza z tak lepka warstwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kleiłam je na bazie Semilac. Ale na paznokciu jakiś podkład z koloru by się przydał. Bo sama baza nie usztywni chyba wystarczająco paznokcia. No i zdecydowanie nabiorą "głębi" przy dobrze dobranym kolorystycznie podkładzie.

      Usuń
    2. Dziekuje za informacje :)

      Usuń
  4. Witam, strasznie kusi mnie ten zestaw, wspominasz jednak o wielkości ziaren i trochę się tym martwię, osobiście z indigo jestem bardzo zadowolona, bo odpowiada mi ten pyl, zamówilam na ali jeden słoiczek niby pyłu, ale przyszedł taki bardziej brokatowy niż pylowy, co nie bardzo mi leży :-( te twoje ładnie się rozmazują? Nie ma efektu brokatu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są minimalnie grubsze niż te z Indigo, ale tworzą piękną taflę. Wcierają się bezproblemowo. Baaaaa im więcej kolorów mam już wypróbowanych na paznokciach tym bardziej przekonuję się, że detronizują te z Indigo. Jeden ze srebrnych pyłków z tego zestawu jest moim zdaniem sto razy lepszy i bardziej efektowny niż klasyczne holo Indigo. Minimalnie większe ziarenka moim zdaniem są na plus, bo efekt jest bardziej wyrazisty. Jeśli posiadasz Indigo to te pyłki będą świetnym uzupełnieniem kolekcji :)

      Usuń
    2. dzięki za odp :) skuszę się skuszę :) pozdrawiam. Kami

      Usuń
  5. witam, znalazłam trochę tańsze pyłki. czy nie będzie dla Ciebie problemem zerknięcie czy to będą te same co Twoje? http://www.aliexpress.com/item/0-1MM-004inch-Mixed-24-Holographic-Laser-Colors-Shining-Nail-Glitter-Dust-Powder-for-Nail-Art/32592575488.html?spm=2114.01010208.3.48.COrWIV&ws_ab_test=searchweb201556_10,searchweb201602_3_10037_10017_10034_10021_507_10022_10032_10009_10020_10008_10018_10019,searchweb201603_6&btsid=9be964fa-9262-487d-886f-aa072edf1252

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądają na te same pyłki. Te same kolory, też 0.1mm. Ale tańsze to one wcale nie są. Kupowałam 10 gram każdego koloru za 27 dolarów. A tutaj za 5gram prawie 19$ i za 10gram 27$ (czyli tyle ile ja płaciłam). Oczywiście jak ktoś nie ma możliwości znaleźć sobie kogoś do wspólnego zakupu większej ilości... to będzie się to wydawać korzystniejsze. Z drugiej strony na naszej facebookowej grupie ostatnio jedna z dziewczyn organizowała dosyć regularnie rozbiórki tych pyłków i można było kupować mniejsze ilości w atrakcyjnej cenie. Zapraszam Cię na grupę Aliexpress Polska Nails & Tools, znajdziesz mnie wśród adminek jako Mari Bu więc jeśli się odezwiesz tam na priv to podeślę ci linki do starych rozbiórek. Będziesz mogła zapytać tej dziewczyny, czy nadal je organizuje.

      Usuń
    2. witam, dzieki za odp, mam już słoiczi, więc teraz brakuje mi tylko pyłków, zamówię sobie te 5gramówki, dla mnie samej to mi styknie :) pozdrawiam

      Usuń
  6. Hi, I am planning to buy this set, therefore was searching a review. Your post is nice. I guess you have used this glitter with gel base. Can we mix this glitter in regular nail polish? is it good quality to use with UV gel and regular polish both?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes you can use it with nail polish but it looks a little different.
      Check this photo (gold glitter mixed with clear nail polish):
      https://1.bp.blogspot.com/-QThEuLlRlyg/V4Oji8t6XeI/AAAAAAAAA2s/bWw6hBB73KICTx-qR18hDYDlTulZfdbJgCLcB/s1600/13643842_1618139965144563_922170665_n.jpg

      Usuń