niedziela, 21 lutego 2016

Paznokciowe Gadżety z Aliexpress - Pędzelki do zdobień + TUTORIAL

Nie jestem mistrzynią robienia wzorków. Pomijając moje wcześniejsze manicure z wężową skórą nigdy żadnych esów floresów na paznokciach nie robiłam.
Głównie dlatego, że nigdy nie trafiłam na fajny pędzelek do zdobień.
Kupowałam zestawy po pierdylion sztuk, które tak naprawdę okazywały się raczej słabe jakościowo, z bardzo dużymi końcówkami i wzorki wychodziły baaardzo nieestetyczne. Tym bardziej, że wielkość moich mikro paznokci można porównać do wielkości przepołowionego orzeszka ziemnego!

Najpierw kupiłam zestaw pędzelków bardzo popularny i wszechobecny na Aliexpress:

Na zdjęciu prezentuje się całkiem ładnie. Ale wcale nie są one zadowalającej jakości. Przez nie zniechęciłam się na dłuższy czas do robienia czegokolwiek na paznokciach.
Aż trafiłam na BQAN. Jeden pędzelek kosztował więcej niż cały zestaw, ale jest wart swojej ceny.
Na zdjęciu poniżej wybrałam najcieńsze pędzelki z powyższego zestawu, a ostatni to wspomniany BQAN:

Kolosalna różnica, prawda?
Oczywiście z zestawu kilka pędzelków również się przyda. Np. bardzo cieniutka i precyzyjna metalowa sonda, albo wachlarze. Ale pozostałe to o dooope potłuc.


Swój BQAN nabyłam pod tym linkiem:
http://www.aliexpress.com/item/Acrylic-Handle-Carving-Powder-Gel-Liquid-Salon-Liner-Brush-with-Cap-Makeup-BQAN-Rhinestone-Diamond-Metal/32335354773.html

Przy okazji zrobienia nowego manicure, przygotowałam dla Was mały tutorial. Mistrzynią nie jestem, ale i tak myślę, że końcowy efekt na paznokciu wygląda dość korzystnie. A z biegiem czasu kolejne próby będą wyglądać już tylko lepiej.


Oraz efekt na paznokciu:



3 komentarze:

  1. Cudne to zdobienie:) mi niestety brakuje zdolności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna że dałabyś radę przy odrobinie cierpliwości! :)

      Usuń