czwartek, 11 lutego 2016

Paznokciowe gadżety z Aliexpress - Naklejki Wodne

Naklejki kupowałam na różnych aukcjach i u różnych sprzedawców. Wiele z nich jest już nieaktywnych, albo w cenach bardzo niekorzystnych. Podawanie linków nie ma więc sensu. Każdy zainteresowany bez problemu znajdzie je na Ali wpisując w wyszukiwarkę "nails water transfer".

Zamawiając je nie miałam pojęcia jakiej będą wielkości więc się lekko rozczarowałam.
Część z nich przyszła o wiele za duża jak na moje drobne rączki.


Jak widzicie te same wzory mogą się różnić wielkością. Okazuje się, że naklejki oznaczone jako C są największe.

Wymiary YB:
Najmniejszy paznokieć:  9mm x  16mm
Największy paznokieć: 13mm x 20mm

Wymiary C:
Najmniejszy paznokieć: 11mm x 22mm
Najwiekszy paznokieć: 14mm x 26mm

Poniżej porównanie wielkości naklejki do mojego wskazującego palca:


Nie wiem jak ma się sprawa z innymi oznaczeniami, ale mam nadzieję że ta informacja ułatwi Wam wybór.



Uważajcie na naklejki z napisami! Bo niestety chińczyki idą na łatwizę i robią odbicie lustrzane. Napis jest wtedy też odwrotnie :( i jak widzicie nie wygląda to za fajnie...


A naklejki z piórkami są moim zdaniem wyjątkowo tandetne. Podobają mi się chyba tylko te czarne koło naklejek z kotkami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz