piątek, 12 lutego 2016

Paznokciowe gadżety z Aliexpress - klipsy, polerki i cyrkonie w karuzeli.

KLIPSY

Męczy Was ciągłe docinanie folii i zawijanie każdego palca osobno przy odmaczaniu?
Klipsy to idealne rozwiązanie. Nabyłam je jak tylko się o nich dowiedziałam i absolutnie nie żałuję.
Nie wyobrażam już sobie wrócić do aluminiowej folii. Nie widzę większej różnicy w kwestii czasu odmaczania. Za to wygoda o wiele większa.

Najpierw kupiłam klipsy w naturze w cenie 10zł za 5szt! Zdzierstwo prawda? Dlatego tez puściłam je dalej w świat, a sama zamówiłam sobie dwa nowe komplety na Aliexpress. Wyłapując jakąś promocję możemy je kupić za dosłownie kilka złotych za 10sztuk. Ja swoje wyłapałam w likwidowanym sklepie za (uwaga uwaga!!).... 3zł!
Linka niestety nie podam bo sklep zmienił profil działalności i zamiast paznokciowych gadżetów sprzedaje teraz zegarki.


CYRKONIE W KARUZELI

Nie wiem, czy wszystkie te cyrkonie są tak kiepskiej jakości, czy po prostu źle trafiłam...
Jest to zwykły plastik z odrobiną srebrnej farby na spodzie
. Wycierają się i przestają błyszczeć po paru dniach.
 A jak już nam z paznokcia odpadnie to zazwyczaj ten plastik leci, a srebrna farbka zostaje :D


BLOCZKI POLERSKIE

Kolorowe bloczki polerskie kupiłam w cenie 11zł z groszami. Przyszły szybko, bo w około 2 tygodnie. Zamawiałam o tutaj:
http://www.aliexpress.com/item/colorful-Buffer-Buffing-Sanding-Files-Block-Acrylic-NailArt-Tips-Manicure-Tool-wholesaleDropshipping-10pcs-lot-9-x/32594258540.html

Mają dość ostrą fakturę więc w moim odczuciu w ogóle nie nadają się do matowienia paznokci pod hybrydy. Piłowanie tym paznokci co 2 tygodnie skończyłoby się potężnym kuku i narzekaniem, że hybryda zniszczyła pazury. Mnie to akurat absolutnie nie przeszkadza. Kupiłam je w celu polerowania i wyrównywania powierzchni nadbudowanych żelem paznokci. I w tym celu sprawdzają się świetnie. Nie są jakoś mega wytrzymałe, ale i nie są złe. Wypróbowała je póki co raz. Do obrobienia obu dłoni zjechałam niemal doszczętnie jedną stronę bloczka. Czyli jedna sztuka wystarczy mi na 4 razy.



Polerki 7 etapowe w kształcie banana kupowałam akurat w PL i miały mi służyć do matowienia naturalnej płytki. Bo do tego celu używam tylko tych mega delikatnych sproduktów.Płaciłam za nie 1,50zł + przesyłka. Ogólnie nie są zbyt dobre jakościowo i raczej więcej ich nie kupię. Powierzchnia bardzo szybko się wyciera, a kształt pilniczka i jego wielkość nie pozwala na precyzyjne obrobienie paznokcia przy skórkach. Są nieporęczne i kompletnie niewygodne. Papier odkleja się od gąbki.
Wczaśniej używałam 4-stronnych bloczków prostokątnych i chyba do nich jednak wrócę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz