sobota, 20 lutego 2016

HZ / HS lakier hybrydowy z Aliexpress

Lakiery te pojawiły się na Ali w grudniu 2015 roku z zawrotną ceną 1$.
Czy są warte swej ceny? Nie wiem, mam absolutnie mieszane uczucia.
Zamówiłam na próbę 9 kolorów. Dostałam 8 kolorków i bazę, której wcale nie potrzebowałam.

Zdjęcie robione przy naturalnym swietle i zdjęcie z lampą:

I jeszcze jedno zdjęcie w dziennym świetle:

Rozczarowałam się w kwestii odcieni. Odbiegają trochę od tego co widziałam na monitorze.
Krycie mają dobre lub bardzo dobre. Te z drobinkami nieco gorzej. Na wzorniku oba drobinkowe mają 3 warstwy. Pozostałe po dwie.
Lakierów w butelkach nalane jak trzeba.
Najgęściejszy jest B167. Pozostałe są takie hmmm inne niż wszystkie lakiery z jakimi miałam do tej pory styczność. Moim zdaniem produkując je przesadzili z pigmentem. Przy malowaniu przy każdym ruchu pędzelka robi się taka grudkowata faktura, która po około 10 sekundach się rozpływa w równą taflę. Trzeba więc odczekać przed włożeniem ręki do lampy. Dziwne odczucie gry lakier ma taką fakturę... jakoś tak człowiek mimo wszystko macha tym pędzelkiem i macha, a wszystko wygląda coraz gorzej. Tak więc polecam nałożyć, odczekać i powinno być ok. 
Spróbowałam potrzymać te lakiery w ciepłym miejscu. Po 20 minutach przy nagrzanej kuchence rozprowadzały się idealnie. Trochę upierdliwe przed każdym mani podgrzewać buteleczki, ale grunt że pomaga. Dodam za to, że bardzo fajnie używa się ich do malowania wzorów. W tym przypadku tak mocna pigmentacja stanowi wielki plus.
Daję im 3+/5... odejmuję półtora punktu za problematyczność malowania.

 Kolejny problem z tymi lakierami to ich kompatybilność z innymi markami.
Pogryzły się z moim topem z NeoNail. Musiałam dwie warstwy pomalować bo zjechał z brzegów. 
 Pogryzły się jak pieseł z kotełem... i wyglądało to po wyjęciu z lampy mniej więcej tak:

Próbowałam ze Smart. W tunelówce też zjechał z brzegów, ale już pod mostkiem było w miarę porządku. Widocznie lampy tunelowe UV tym lakierom nie służą. Polecam przemywać lakier cleanerem, wtedy top się aż tak nie kurczy. Nie zmienia to faktu, że raczej trzeba nałożyć dwie warstwy topu.

Pojawia się wiele głosów, że lakiery się marszczą. Na wzornikach u mnie wszystko wyszło ok, chociaż wszystkie 8 sztuk "grudkowało". Na paznokciach wypróbowałam nakładanie tylko dwóch kolorków... i to na jednym palcu.

Na obu poniższych fotkach są dwie warstwy koloru + 2 warstwy topu Smart:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz