sobota, 30 stycznia 2016

Lakiery hybrydowe z Aliexpress (Zlin i Smart shellac oraz Monasi)

Pazury przedłużane Reinforce Gelem na bazie Elite99 i primerze z Semilac.
Na kciuku Monasi 001 (2 warstwy)
Na wskazującym indigo frock (2 warstwy) imitacja CND Shellac
Na fakerze blue rapture (3 warstwy) Zlin
Na serdecznym sage scarf (3 warstwy) Smart
Na małym cityscape (3 warstwy) Smart
Top Smart

W sztucznym świetle (kciuk wygląda tak dziwnie przez punktowe światła, jakie mam w łazience):

W świetle dziennym:


 Gdybym miała jeszcze ze 3 palce to wyszłaby tęcza heh
Zrobiłam taką kombinację, ponieważ chciałam za jednym zamachem przetestować kilka kolorów.

Czarnym z Monasi jestem zachwycona. Piękne krycie, świetna konsystencja, żadnych problemów z utwardzaniem, nie marszczy się itp. Tym bardziej mi szkoda, że tak chińczyki odwalają z ilością tego cuda w buteleczce :(
Indigo frock to kolejny dobrze kryjący mocarz z Ali. Piękny ciemny grafitowy granat.
Blue rapture nakładałam 3 warstwy, ale gdyby drugą nakładać nieco grubiej to trzecia juz chyba nie byłaby potrzebna.
Pozostałe dwa kolory już koniecznie 3 warstwy. A cityscape nie obraziłoby się, gdyby dodać czwartą. Chociaż trzy ostatecznie też dają radę.

Na poniższym zdjęciu prezentuję każdy z tych kolorów nakładany jedną warstwą:

Tuż przed zmianą na kolejny manicure:

2 komentarze:

  1. a masz może baze z smart? chciałabym wiedzieć jak z trwałością manicure na niej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam również bazę ze Smart, ale ciężko mi ocenić. Moje paznokcie nawet najtańszy, najbardziej odradzany produkt trzymają na mur beton. Do tego nadbudowanie paznokci znacząco zwiększa trwałość manicure. Ale to jedna z najczęściej polecanych baz z Ali. Wyłapana na promocji kosztuje mniej niż 7zł. Warto spróbować :)

      Usuń