sobota, 9 stycznia 2016

Paznokciowe gadżety z Aliexpress - Ceramiczne Kopytka

Kopytko wpadło mi w oko, gdy szukałam czegoś do odsuwania skórek.. co stanowiłoby fajną alternatywę dla walających się wszędzie drewnianych patyczków.
Zobaczyłam piękne opakowanie pełne kryształków i jak ta sroka postanowiłam, że muszę je mieć.







Jest to niby fajna podróbka tego z Indigo. Niestety nie mam porównania, bo szkoda było mi wydać 40zł.

Na Ali kupiłam je w promocyjnej cenie 9,90zł pod tym linkiem:
http://www.aliexpress.com/item/New-Multicolor-Manicure-Nail-Pusher-Pens-Alloy-Diamond-Body-Quartz-Head-Scrubs-Stone-Cuticle-Stick-Pen/32484488966.html

I dla porównania zamówiłam również tańszą alternatywę. Bez pięknego, błyszczącego opakowania. Zapłaciłam 3,93zł pod tym linkiem:
http://www.aliexpress.com/item/1pc-Rose-Women-Stone-Nail-File-Nail-Art-Equipment-Manicure-Stone-Pusher-Nail-Tools/32496994102.html

Tutaj zdjęcie pokazujące końcówkę obu:


Muszę przyznać, że droższa wersja jest wygodniejsza. Kamień jest bardziej "gruboziarnisty", ale też o wiele delikatniejszy. Choć musiałam podpiłować troszkę jego brzegi, bo były mocno ścięte i ostre.. Wydaje się solidny i raczej powinien posłużyć przez dłuższy czas. Na pewno nie zetrze się po paru użyciach. 
 Od razu wypróbowałam go do usunięcia skórek na kciuku. Zamoczyłam więc kamień w odrobinie wody z alkoholem (pięknie chłonie wilgoć) i spumeksowałam skórki. Na koniec usunęłam resztki pędzelkiem. A to efekt użycia (nawet nie porysowałam lakieru!!):



Tańsza wersja wydaje się bardziej tandetna. Kamień jest leciutki, mocno zbity w strukturze, jednolity. Żle mi się nim skórki tarło. W dotyku bardziej jak kawałek gipsu. Wzięłam go głównie w celu zeskrobywania odmoczonych hybryd. I w tym muszę przyznać... radzi sobie świetnie.

2 komentarze:

  1. Woda z jakim alkoholem? Na sucho nie można tego cuda używać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mokro znacznie wygodniej się tego kopytka używa. A alkoholu używałam bo w tamtym czasie nie miałam jeszcze preparatów do dezynfekcji narzędzi.

      Usuń