poniedziałek, 18 stycznia 2016

Cat Eye Elite99 lakier hybrydowy z Aliexpress

Otrzymałam dziś paczuchę od Elite99. Trzy lakiery Cat Eye oraz bazę i żel wzmacniający z setu lakierów typu Chrome.

Zamówione 4 stycznia
Dostarczone 18 stycznia (list polecony nadany z magazynu w Holandii)

Cena Cat Eye: 9,90zł/szt (kupione w promocji)
Link: http://www.aliexpress.com/item/Elite99-12ml-Any1-Color-From-48-UV-Gel-Colors-Nail-Gelpolish-Shinning-Colorful-Varnish-For-Nail/32417511453.html

Czerwone kreski na zdjęciu pokazują poziom wypełnienia buteleczek. Sprzedawca deklarował, że każda buteleczka powinna ważyć około 50g. Moje mają kolejno 49, 49, 48 gramów.



Zdjęcie na mlecznym wzorniku z 2 warstwami:

Lakiery mają bardzo słabe napigmentowanie i mleczny wzornik kiepsko to pokazuje. Na paznokciach będą wymagały przynajmniej 3 warstw, albo nakładania na jakiś kolor bazowy zbliżony do koloru danego magnetika. Co nie zmienia faktu, że kolorki piękne.
Wszystkie zostały już wypróbowane. Zapraszam do przeczytania postu do końca :)

Poniżej wszystkie te lakiery nakładane dwoma warstwami na jedną warstwę czerni:


Co prawda na rekach teraz nie odmaczam lakierów. Przy nadbudowanych paznokciach wygodniej jest mi go spiłowywać. Ale w związku z dużym zainteresowaniem odnośnie odmaczania tych Cat Eye zrobiłam próbę na stopie. Po 15 minutach lakier odszedł prawie jednym płatem.

Lakier był nakładany na bazę Elite99.



Na zdjęciu poniżej 3 warstwy 9905. Lepiej nakładać go na podkład. Niby prześwity na przedłużeniu paznokcia są małe, ale jednak są... 


Kolor 9927 (róż) jest bardzo, ale to bardzo transparentny. Konieczne jest użycie pod niego warstwy jakiegoś dobrze kryjącego, jasnego różu. Czyli system jedna warstwa kryjącego + dwie warstwy tego cat eye i efekt będzie wow.
Kocie oko na tym lakierze jest bardzo delikatne, kolor również bardzo subtelny.
 Ja niestety nie posiadam dobrze kryjącego różu. Wykorzystałam półtransparentny Smart Nude Knickers. Musiałam więc przebrnąć przez dwie warstwy Smart + dwie warstwy Cat Eye uffff chyba lepszy efekt uzyskałabym kładąc od razu cztery warstwy Elite heh
Ale teraz już leci do mnie lakier, który będzie idealnie pasować jako podkład do tego magnetika. uniknę więc takich nieprzyjemności w przyszłości.
Od razu zaznaczę - ten róż beznadziejnie wygląda na białym podkładzie, a na czarnym traci cały swój urok i delikatność.


Złoty (9913)... tu też z kryciem marniutko. Kładłam 3 warstwy i wciąż widać prześwit. Na dobrze kryjącej warstwie czarnego podkładu efekt byłby super.

Dziś dostałam full zapas nowych wzorników więc zrobiłam próbnik również na czarnej bazie moich cat eye. Po lewej stronie są nakładane samodzielnie, a po prawej na czarnej hybrydzie. Tylko różowy zamiast nakładać sam to robiłam na różowym podkładzie (inaczej w ogóle nie kryje):

3 komentarze:

  1. mogę prosić maila? :) chciałabym Ci cos napisac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz śmiało pisać na marlena_z@onet.eu
      :)

      Usuń
  2. Witam, używam tych żeli i jestem bardzo zadowolona, jednakże gustuje w ciemnych kolorkach, te ciemne super kryją juz po 1 warstwie, ładnie tez schodzą

    OdpowiedzUsuń