czwartek, 31 grudnia 2015

Zlin Shellac z Aliexpress (openbox 7 lakierów) + filmik z kryciem

Dziś na końcówkę roku listonosz pozytywnie mnie zaskoczył i przyszedł obładowany czterema paczkami.

M. in. kolejna paczucha od użytkownika Zlin, która dotarła do mnie w błyskawicznym tempie.

Zamówione 17 grudnia (po 6 godzinach dostałam już numer trackingowy)
Dostarczone 31 grudnia (list priorytetowy polecony)
Cena: 19.49$ za 7 buteleczek (78,38zł)

Utwierdziłam się w przekonaniu, że bardzo lubię te lakiery. Fajna konsystencja. Wygodny pędzelek. Krycie ocenię dopiero jak wypróbuje na naturalnych paznokciach. Na wzorniku świetnie się poziomowały. Kolory są po prostu prze prze prze prze przepiękne!
Na załączonym wzorniku każdy nakładany po 2 warstwy.



Każdą stylizację z użyciem tych lakierów będę umieszczać na blogu. Szczegółowe info na temat krycia, nakładania, trwałości i odmaczania będę mogła ogłosić, gdy już je wypróbuje.

Poniżej filmik z tymi "shellacami", które do tej pory dostałam. Pazurki jeszcze nie ogarnięte po spiłowaniu wcześniejszego koloru... ale chciałam tylko pokazać ich poziom krycia bezpośrednio na paznokciu. Nie pokazywałam drugiej warstwy, bo kolorów nie wsadzałam do lampy.Miał to być filmik tylko pokazowy, robiony na hurra między zmianą manicure. Filmik przedstawia różne lakiery z palety shellaca. Zlin, CND Shellac, Elite99, Smart. Osobiście nie widzę między nimi absolutnie żadnej różnicy. A skoro nie widać różnicy to po co przepłacać. Kupujcie SMarty, gdy jest na nie promocja po ok. 1,6$

2 komentarze:

  1. Nie lubię drobinkowych lakierów, ale Night glimmer jest piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie kocham perłowe, drobinkowe i magnetyczne :D a klasyczne zamawiam tylko do ewentualnego łączenia z sypkimi brokatami. Nabieram cech typowej sroki :)

      Usuń